luni, 13 octombrie 2008

bon iver



datorita lui matei florian si scrisorii lui superbe, am descoperit bon iver si mi-am dorit (pentru a nu stiu cata oara) sa fiu emma cuiva. de ascultat neaparat, ori intr-o zi cu maneca scurta si inghetata, cum a fost asta, ori intr-o lunga perioada de hibernare, in care urarea bon hiver! ar suna la fel de firesc ca bonne nuit. m-a dat gata albumul lui bon iver.. gata de tot, atata de gata incat sunt in stare numai sa stau si sa ascult blindsided fara oprire.

Would you really rush out for me now?

Un comentariu:

Anonim spunea...

si pe mine m-a "dat gata" Matei Florian si am fost in stare sa ma ridic din pat la 3 dimineata si sa caut sa ascult Bon Iver. am ramas fara cuvinte si am ascultat numai o melodie. abia astept sa fac rost de tot albumul si cred ca urmeaza o perioada luuunga de obsesie "iarna buna". cat despre Emma cuiva...te inteleg perfect! iti urez "Bon Hiver"!