miercuri, 15 octombrie 2008

cateva bucurii

- un album cu foto alb-negru (la solitude heureuse du voyageur) si autograful acestui domn (care nu mai fusese la vernisajul propriei expozitii de ani buni)
- o ascutitoare noua (si, in sfarsit, creionul high quality HB cu varful ca un ac)
- siropul de menta, de cel mai crunt verde chimic, pe care-l pun in orice (lapte, cafea, apa, cacao. numa de ceai nu ma ating)
- bon iver, ascultat pana si-n somn
- petrecerea supriza pe care-am pus-o la cale in seara asta si zambetul marketei cand o sa-i cante toata lumea la multi ani
- prajiturile de casa pe care le-au facut estelle si chloe

2 comentarii:

Ramona Gabar spunea...

bucuria mea de azi e indaratnicia verii care nu vrea sa plece si gata! si combinata cu cele mai rosii frunze pe care le-am vazut vreodata, e magic!
cum a iesit petrecerea?

luiza spunea...

:) si noi ne bucuram de vara indiana si ne plimbam prin parcul scolii in maneca scurta. petrecerea a iesit tare bine, maketa, cehoaica timida, a zis ca e prima data cand isi sarbatoreste ziua de nastere in afara familiei (are 24 de ani!), i-am cantat lamultiani multilingv si am baut vinuri pana spre dimineata..