vineri, 1 mai 2009

p.d.s. 7 (şapte)

Şapte

Cu şapte degete la mâna dreaptă
m-am născut, dar nu mai am decât
unul
prin care vă descriu aceste fapte:

şapte femei am iubit
dar numai una era Regină -
în amintirea ei nu adorm şapte zile, timp în care
sufletul mi se închină
Am scris şapte poeme fundamentale
dar tuturor le-am dat foc:
nu am putut salva de la incendiu
decât
un cuvânt

Şapte funii spânzură din ceruri.
Trag şapte clopote
dar nu aud decât
unul

Şapte vieţi am parcurs:
din toate s-a ales
praful
pe care cu grijă
îl scuturaţi de pe haine

(de data asta, am ales un poet optzecist care mi-e foooarte aproape. însă nu spun cine e, nu pentru c-aş face vreun concurs, ci pentru că e mai bine aşa. poemul e luat dintr-o antologie apărută la paralela 45)

3 comentarii:

Alexandru spunea...

Bună dimineaţa, Luiza :)

E foarte frumos PDSul tău. Ştiu ce-o să fac toată ziua: o să încerc să ghicesc cine a scris 7 :)

luiza spunea...

să-mi zici cine crezi că ecând se termină duminica la tine. şi dup-aia o să-ţi şoptesc eu cine a scris şapte :) numai să nu mai audă nimeni.

Alexandru spunea...

N-am ghicit încă, şi mi-e foarte necaz. Declar că duminica închisă : )