vineri, 9 octombrie 2009

întrebări

ce caută melcu pe boxă:

"Whale Song" for Modest Mouse from Bent Image Lab on Vimeo.



de ce nu e alisson în videoclip:



e bine că charlotte şi beck
.

de ce mai întâi nu m-am bucurat deloc pentru herta, după care am înţeles (adică am ascultat-o în interviuri şi mi-am adus aminte de pasaje din regele se-nclină şi ucide) şi m-am bucurat.

de ce nu pun semnu întrebării dacă vreau să întreb ceva.

de ce mă duc azi la teatru pentru copii, ca să văd cea mai nouă piesă regizată de sapdaru (da da, acelaşi sapdaru din a fost sau n-a fost etc.).

a mai făcut cineva, între 5 şi 9 ani, o pasiune pentru actoru liviu smântânică.

de ce mi s-a făcut dor de paturile pliante.

de ce uit toate ideile geniale pe care le am imediat înainte să adorm.

ce mai faceţ.

10 comentarii:

Pobby spunea...

liviu smantanica? a fost un soi de tulburare si in cazul meu, terminata intr-o bataie generala cu frisca
fac bine, toma' vazui si eu 2 episoade din mad men si ma-ntreb ce vor femeile
poate paturi pliante? :)

verbiaj. spunea...

ultima intrebare e singura la care nu stiu sa raspund.

pantacruel spunea...

dar eu de ce nu am curaj sa ma car in islanda pt totdeauna, daca asa imi spune inima sa fac?
(pentru ca sunt un big 'coward'?)

cuvanul de verificare: "calic"! :)

luiza spunea...

pobby, liviu smântânică e un foarte bun actor de la teatrul luceafărul din iaşi, care pe vremea când aveam eu 5 ani avea nişte mustăţi răsucite care mă lăsau mască.

verbiaj, e o întrebare la care ştie să răspundă doar domnul gică. (http://florinlazarescu.wordpress.com/qui-est-gica/)

pantacruel, în islanda e frig. numa dacă eşti sigur ros poţi să rezişti.

luiza spunea...

aa, pobby, te-am contaminat şi pe tine cu mad men? ce mă bucur :D

pantacruel spunea...

sunt 'sigur (p)ros(t)'. deci pot sa rezist? :)

mihaelaursa spunea...

vezi ca ai zis ca povestesti de radu cosasu. considera asta o somatie, pentru ca pe 14 eu voi petrece cu soacra-mea de ziua ei (vorba vine "petrece")... so, gimme smth., pliiiiiz...

luiza spunea...

panta, tu doar la jocurile de cuvinte nu rezişti :)

mihaelaursa, am luat act de somaţie şi mă voi comporta ca atare :)

pantacruel spunea...

pai atunci hai sa ne jucam :)

Ramona Gabar spunea...

bai, eu stiu de ce nu e AM in videoclip. ea e prea grunge pentru orientalisme d-astea reggae.
la restu' ma mai gandesc si cand pun mana pe adevar strig.