marți, 15 decembrie 2009

elefantul de marţi

elefantul de marţi e fake. n-aţi fi zis, nu? lângă el stă chiar dl. fellini (care se tot străduieşte să-i spună ceva la ureche, de aia ţine o portavoce în mâna dreaptă), pe platoul filmului intervista. (iar foto e din time magazine.)

apropo, ştiaţi că un elefant poate răsfoi o carte cu trompa? ceea ce ne face să ne întrebăm ce ar citi elefanţii dacă ar şti să citească (eu aş paria pe moby dick, ca de la animal imens de pământ la animal imens de apă.) uneori, când au obosit după o zi întreagă de stat în picioare şi de umblat de colo-colo, li se întâmplă să se odihnească în trompă. ca şi cum noi, ajunşi la capătul puterilor în miezul zilei, ne-am sprijini delicat în vârful nasului, poate şi cu un picior puţin ridicat, ca degetul mic al cucoanelor care apucă simandicos ceşcuţa de cafea.

4 comentarii:

Ivcelnaiv spunea...

primul blog de poezie naiva
http://www.ivcelnaiv.blogspot.com/



poate ca-ti place

pantacruel spunea...

imi place mie! dar imi plac si elefantii (luizei) si neasemuita cescuta de cafea :)

luiza spunea...

ivcelnaiv, bine c-ai venit :)

panta, ceşcuţa de cafea e esenţială. deşi de prin clasa a noua îmi beau cafeaua în stacane care de care mai chic. (din cauză că-s foarte grele, îmi e imposibil să ţin degetul mic ridicat. cariera mea mondenă s-a terminat..)

pantacruel spunea...

lol!
pe mine ma cearta mereu nevasta-mea ca tin degetul mic ridicat - ca un corn de melc! - cand imi beau cafeaua. bai si am tot incercat, dar nu vrea sa stea lipit de ceasca nici daca-l bat de-i suna apa-n cap! :D