sâmbătă, 12 decembrie 2009

p.d.s. cu nori

andy şi norii argintii.





p.s. treceţi să vedeţi şi norii lui pobby. şi norii lui zum. şi norii lui alexandru. şi norii lui radu.

20 de comentarii:

Anonim spunea...

mi-a plăcut! ;)

als spunea...

youpiiiie!
(astea-s de la expo-ul de la gd palais? nu s-a terminatara??)

Alexandru spunea...

@Luiza:

Frumoşi norii lui Andy.

Eu am uitat de pds-ul cu nori, îmi cer iertare. Poate e mai bine c-am uitat, că aş fi fost tentat să pun un poem cu nori mordorieni, cum s-au adunat de cîteva zile peste qc (a fost prima furtuna de zapada de pe iarna asta) : )

als spunea...

@luiza: ce timpiti, totusi, aia de la gd palais k nu te lasau sa te joci cu norii, k la muzeul warhol din pittsburgh!
in materie de 'cultura', frantzujii astia ai matalutza sint niste moftangii mironositi & scrobiti fata de americanii mei interactivi & ludic-entertaining ;P

luiza spunea...

editorcassh, mă bucur.

leo, nu-s de la grand palais, vin direct din americi. şi apropo, de când am împărţit noi lumea în zone de influenţă? eu am stat un an la franţuji şi mi-a fost de-ajuns.. la americani încă n-am fost, da suspin de multă vreme după new york.

alexandru, văd că ai găsit repede o soluţie potrivită pentru p.d.s.
p.s.:când e furtună de zăpadă, tot mai trebuie să mergeţi la şcoală şi la serviciu?

Alexandru spunea...

(@Luiza: Cînd e furtună tare şi ninge mult, se-nchid şcolile şi serviciile şi se-aprind nişte lumini portocalii prin oraş. Cum dă un fulg, cum mă uit să văd dacă s-au aprins :)

als spunea...

pavlov, right

luiza spunea...

şi la mine funcţionează pavlovul când vine vorba de ninsoare. cum văd un fulg pe geam, deschid repede cuptorul, să văd dacă au apărut primele mere coapte :)

als spunea...

makes sense!

ps dupa ce am postat, m-am temut sa nu vina dl 'caligraf' cu skeme cum k l-am 'jignit' blabla
de fapt (cum TU stii prea bine!), reflexele conditionate sint SI umane - doar experimentul s-a facut pe un animal (k toate experimentele...)

luiza spunea...

păi n-a zis domnul caligraf nimic :)

als spunea...

he's so predictible - probabil k nu s-a trezit! :)

luiza spunea...

leo, acuşi vine crăciunu (iar eu devin foarte siropoasă). let's not be grinches :)

als spunea...

u talkin to me??? :)

ps ok, ne vom rezuma la emailuri atunci, bize

Anonim spunea...

Salut www.SpuneNuDrogurilor.com este o echipa recent formata, nonprofit, care si-a propus sa lupte pentru constientizarea opiniei publice, a tinerilor debusolati de societatea în care traim despre tot ceea ce înseamna consum de droguri într-un fel sau altul.
Daca prin actiunea ta, salvezi o singura viata de la decadere, considera ca ti-ai atins scopul, alaturi de noi toti ceilalti.

Daca doresti sa sustii aceasta campanie, afisaza pe blogul tau un banner, codul se preia de la: www.spunenudrogurilor.com vei fi sustinut si tu de aceasta campanie lasa un comentariu daca ne sustii sa te sustinem si noi Scuze de deranj

luiza spunea...

leo, the e-mail is sooooo underrated :)

dragă anonimule, spre deosebire de dvs., eu fac o diferenţă între drogurile uşoare şi cele tari. ba mai mult, sunt de părere că primele ar trebui legalizate. de aceea, nu prea sunt persoana potrivită pentru a vă susţine campania.. oricum, mult succes.

Anonim spunea...

Luiza, cum a ramas cu urmatoarea tema a pds-ului? Dupa cum am inteles, cel care a facut ultima propunere -adica tu- trebuie sa dea stafeta mai departe... Cine este responsabilul? :)

luiza spunea...

teodora, eu zic să-l rugăm pe radu. ce zici? din câte îmi amintesc, a ales doar o temă, pe la sfârşitul verii. e mult de-atunci :)

Anonim spunea...

Luiza, din partea mea, Radu este alegerea ideala. Pe langa ca e expert in poezie, o si scrie. Sper doar sa nu mai fie pds cu sport. :)

als spunea...

absolut ideala alegerea dlui radu: ii place si mircea ivanescu, si grigore leshe

mariusaldea spunea...

va invit pe blogul meu de poezie www.mariusaldea.wordpress.com,
va foarte multumesc, cu bine!