duminică, 7 martie 2010

aşa, mai de duminică


mi-a plăcut alice a lui tim aşa de mult, încât vreau s-o mai văd o dată şi poate înc-o dată, în ciuda criticilor catastrofale (sorry, manohla, de data asta nu suntem de-acord) şi-o să mă duc şi la imax, ca să ştiu o treabă. mi-a plăcut pentru că e exact aşa cum mă aşteptam, nici prea disney, nici prea burton, dar destul de carroll încât să fii mulţumit.
ştiu de alice de mai mult de-un an, de când a apărut primul zvon. în mod normal, după o asemenea aşteptare ar fi trebuit să urmeze o dezamăgire cruntă. dar cum să fiu dezamăgită, când totul funcţionează perfect, când iepurii, gemenii, broscoii, pălărierul, omida, regina, purcelul, rama victoriană, logodnicul roşcovan şi, mai ales, chessur pisica albăstruie, rotundă şi volatilă m-au făcut să nu vreau să-mi mai dau jos ochelarii 3d?
nu scriu acu mai multe, pentru că am dormit cam puţin noaptea trecută, am o traducere de terminat şi şi şi şi
să vedeţi.
eu de obicei mă uit la oscaruri. de la covorul roşu până spre dimineaţă. (şi asta din gimnaziu, când nu era net şi scriam pe hârtie cum mă pricepeam şi eu cine şi ce-a luat, ca să le spun a doua zi colegilor la şcoală). nu numa că mă uit, dar mai şi anunţ pe toată lumea că mă uit. ei, şi înainte să adorm eu azi la o oră cam matinală, mi-am dat seama, silly me, că nu pot să mă uit anu ăsta, din cauză că nu mai am televizor în cameră de trei săptămâni. dezamăgire totală. pe la 10 mă sună george, proaspăt ieşit din emisie, să mă-ntrebe dacă am unde să văd oscarurile şi dacă nu vreau să le vedem împreună. zic, unde. şi el, la radio. cum la radio? păi uite-aşa, transmitem în direct oscarurile pentru ascultătorii radio iaşi. repet, poate n-aţi citit bine. TRANSMITEM ÎN DIRECT OSCARURILE PENTRU ASCULTĂTORII RADIO IAŞI. de la 3 la 8 dimineaţa. mi s-a părut o treabă atât de simpatică, încât am zis da imediat, deşi stau cam prost cu somnu. îmi şi imaginez ascultătoru mediu de radio iaşi, dând drumu la radio la 5 dimineaţa, făcând focu în sobă şi crezând că nu s-a dezmeticit bine de aude, în loc de meteo, "iar premiul pentru cel mai bun actor în rol secundat merge la christoph waltz". o să ne distrăm ceva de speriat (eu, george şi dragoş cojocaru). eu mai ales, care-am făcut mereu mişto de traducerile şi comentariile catastrofale ale ălora de la tvr1. acu o să văd pe pielea mea ce-nseamnă să traduci live ce glumiţă a făcut jack şi să spui cum a reacţionat john. sunday bliss. ne auzim mâine, ca să ne povestim nemulţumirile (dacă ia avatar oscaru mare, jur că nu mă mai uit la oscaruri niciodată! deşi parcă am mai jurat asta de câteva ori :D)

update: corespondenţi speciali de la faţa locului (bucureştean) - cristi luca şi costi rogozanu.

9 comentarii:

A spunea...

Ce tareee, o sa incerc sa va ascult online :)

zum spunea...

si mie mi-a placut alice. ieri l-am vazut, il astept si eu de mai bine de un an, ma mai duc o data cu siguranta :) (m-am topit dupa pisica si dupa toate animalele helenei - broasca aia care-a mancat tarta, ahhh :))))

bine-ar fi sa prind si eu radio iasi. ma uitam si eu la oscaruri cand aveam televizor, acum nu am. din cand in cand le urmaresc pe net. adica stau si astept sa scrie acolo pe pagina lor cine ce a mai luat :)

luiza spunea...

andrada, să notezi toate gogomăniile pe care le spunem, da? :)

zum, daaa, la broască am râs ceva de speriat. cât de expresive erau toate broaştele din alai, cum îşi mişcau ochii şi înghiţeau în sec şi ţi se făcea o milă de ele:))

iar dacă n-ai somn la noapte, intri aici: http://www.radioiasi.ro/ şi dai click acolo unde scrie fm, lângă live şi lângă o pereche de căşti:)

pantacruel spunea...

si eu daca nu am soba & lemne si nici nu stau in iasi, unde pot urmari oscarurile?
nu ca mi-as strica somnul pt asa gala plictisitoare si fara nici un pic de relevanta... :P

zum spunea...

hm, am mai incercat eu sa ascult radio iasi pe net si n-a mers. poate merge la noapte.

si broastele ca broastele, the red queen ca the red queen, dar the white queen? mergand gratioasa ca o balerina si venindu-i din cand in cand sa vomite? ce-am mai ras de cum isi ducea ea delicat mana la gura ca i se facea rau :)

luiza spunea...

la cum o s-o comentăm noi, sigur n-o să fie plictisitoare:))
şi se poate asculta pe net, acolo unde i-am spus şi lui zum. mai ales dacă n-ai sobă :)

zum spunea...

luiza, tare frumos a fost sa ascult oscarurile :)
da ce emotii mi-ai dat cand ai strigat inglourious basterds! uf! n-am vazut the hurt locker si acum ma gandesc: mai e la cinema marti si miercuri, in acelasi timp cu inglourious. eu ce fac? cred ca revad inglourious :)

Caligraf spunea...

Luiza, Zum si cu mine tocmai v-am decernat Oscarul pentru cea mai buna transmisie radio de la Oscaruri! : )

luiza spunea...

zum şi caligraf, sunt aşa de euforică acuma, încât îmi vine să vă-mbrăţişez pe amândoi!