joi, 20 mai 2010

ce-ţi doresc eu ţie dulce

dorinţa mea de azi e ca bardem, bardem supremul, bardem al lui penelope, bardem întunecatul&genialul, bardem de care nu mai vreau să scap, să ia la cannes premiul pe care l-a luat waltz anul trecut.



şi mai am o dorinţă, dacă se poate şi nu vă supăraţi. să nu plouă deloc deloc de azi până duminică în grădina de la green hours, ca să curgă jazzu valuri valuri şi să n-avem nici o umbrelă la noi.

p.s. v-am zis că merg la tiff? tot tiffu? şi că e cea mai aşteptată vacanţă cu filme pe anu ăsta?

p.p.s. nu ştiu cum a putut să trăiască blogu ăsta atâta vreme fără asta:



(găsit într-un top din theguardian cu cele mai tari tripuri din filme. elefanţii sunt pe primu loc, ceea ce nu mă miră nici cât un vârf de trompă de elefănţel.)

3 comentarii:

vera spunea...

hihi, ce chestie tare asta cu topu' guardian si dumbo! mie, care am vizionat in ultimii 2 ani filmul asta de cel putin o suta de ori, mi se paruse intotdeauna foarte "trip", da' am zis ca poate oi fi eu perversa daca ma gindesc la asemenea lucruri vazind un film nevinovat pentru copii, facut in anii 30-40 :)) noroc cu baietii de la the guardian :))
please sa faci transmisiuni in direct de la TIFF neaparat si pentru napastuitii care nu ajung anu asta (like me). si poate ne povestesti cum fu si la festivalul ala de literatura de la iasi :) ceva poze cu sosete de scriitori debutanti?

luiza spunea...

dragă vera, dorinţele îţi vor fi îndeplinite acuşi-acuşi :)

vera spunea...

astept, astept :)
pina una, alta, vad ca si dorinta ta cu bardem a fost indeplinita. ma rog, cel putin pe jumatate...