marți, 12 octombrie 2010

ceva mai bine

cu romy şi yves,
cu john şi gena

9 comentarii:

claude spunea...

intr-adevar, cit timp vorbesti de romy si gena cred ca e 'ceva mai bine'.
revenind la tine, eu am facut o cura de romy vara asta. si a fost bine. ;P

nu stiu cum sa leg 'urari de bine' de 'tesaturi', dar mi-as dori sa stiu...

als spunea...

VAI, ma crezi k am visat-o pe romy azi-noapte!? se facea k eram intr-un fel de sala de spectacol & ea a venit pe culoar pina in fata, aproape de rindul 3 de la margine unde stateam (cum stau eu de obicei in sala debussy de la cannes), & s-a dezbracat...
pe dedesubt avea un colant culoarea pielii - cum ar fi tbuit sa poarte marilyn in ult. ei film, in scena piscinei, & n-a purtat :)
oare ce sa insemne?!
ps pe yves nu l-as visa nici mort! kiar ma-ntreb ce-or fi gasit atitea femei frumoase la golanelul asta muncitorel, asa... poate vocea. poate le cinta lullabies cu frunze moarte to sleep :P

Mihai Cuza spunea...

Şi caii se împuşcă, dar nu mor când vor câinii.

Falvo spunea...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro.

Concurs Invisible spunea...

Te asteptam sa intri si tu in concursul nostru unde poti castiga premii in bani!

luiza spunea...

claude şi leo, ia priviţi aici http://1.bp.blogspot.com/_1prSzf_0ajE/TE3_zxe6MDI/AAAAAAAAFPY/_WjWTkW6OQA/s1600/woody-allen-and-romy-schneider-paris-1964.jpg şi aici http://2.bp.blogspot.com/_1prSzf_0ajE/TE3_vJIS_nI/AAAAAAAAFPQ/WERbiXpqJlY/s1600/woody-allen-and-romy-schneider-kissing-paris-1964.jpg

mihai cuza, aşa o fi.

als spunea...

ca alors!! lucky woody...
ps in visu meu romy era 'imbracata' mai frumos ;P

claude spunea...

pozele cu woody si romy au devenit de multisor postcard-uri. le-am cumparat si eu de la filmmuseum. intr-adevar, lucky woody.

als spunea...

eu nu le-am mai vz in viata mea - si totusi, mai intru si eu in muzee, kiar si alea de film... ;P