miercuri, 30 decembrie 2009

de dimineaţă

alaltăieri, întâlnire de 10 ani de la terminarea gimnaziului (da, da, gimnaziu. mulţi mi-au fost colegi şi-n primară, şi la liceu, aşa că nu sună chiar atât de bizar pe cât pare). s-a lăsat, pentru câţiva dintre noi, cu o noapte albă, şi s-a încheiat cu prăbuşirea în fotoliile unei cafenele din piaţa unirii, la 9 dimineaţa, comentând cu totul incoerent videoclipurile de pe vh1.

deci poze.

mărturisesc că n-am fost în stare să respect decât una din rezoluţiile pe care le luasem la finalul anului trecut (aia care mă obliga să nu-mi mai cumpăr nici o pereche de cercei). din cauza asta, pentru 2010 mă concentrez pe-o singură treabă, poate funcţionează mai bine.. şi uite că o să devin superstiţioasă şi n-o să zic nici măcar care e. şi nu, n-are legătură cu măritatul :)

6 comentarii:

Anonim spunea...

ce tanara esti!( am mai zis). dar de ce interdictii la cercei? cum se poate?:(( si eu care speram sa te vad intr-o poza:) sa ai un revelion reusit, iar la anul nu te marita, mai stai , esti...mica:)

Anonim spunea...

@am uitat sa ma semnez, din pacate sunt tot mewsette. la multi ani!

luiza spunea...

la mulţi ani, mewsette. interdicţia la cercei era o măsură de bun simţ, am atât de multe perechi, încât trebuie să am grijă de ele ca de o herghelie. oricum, din 2010 o iau de la capăt :)

mihaelaursa spunea...

draga luiza, te conjur sa modifici rezolutia cu cerceii. nu de alta, dar erai reperul meu in materie de: se poate si mai si. iti explic eu cum sa-i aranjezi construind "o fantoma cu cercei", ca sa nu ti se para niciodata prea multi... un an cercelos, asadar!

als spunea...

ce tare e 'mamasha' aia cvasi-sovietica cu blana & punga rosie 'votati geoana'!

si, vezi?, are si ea cercei... dar nu crek i-ar placea cerceii TAI ;)

ps un cuvint de verificare cu sonoritate stranie k un cod/refren exotic: 'amiasoma'

luiza spunea...

mihaela, rezoluţia aia a fost pentru 2009. pentru 2010, am iar liber la cercei. problema e că nu mai am cutii şi cutiuţe în care să-i înghesui..

leo, pe cucoanele alea le-am pozat 2 minute în continuu. da erau aşa de aferate, că nu m-au băgat în seamă. crecă tranzacţionau ceva, nişte ierburi, ceaiuri, cine ştie.