miercuri, 1 septembrie 2010

dacă aveţi posibilitatea

ştiţi cumva cum se poate intra într-un videoclip? că aş cam vrea să intru în about today şi să stau acolo vreo lună. da, am văzut că plouă, da nu mă deranjează treaba asta. în secunda 5 apare o umbrelă roşie, şi e bine să stai în preajma umbrelelor roşii. dup-aia cineva strigă we love you, ceea ce iar e bine, şi tobele alea încet încet, şi aerul albastru.. pe la minutu 3 şi ceva am şi văzut un băiat care-mi place. plus că pe scenă e o fanfară întreagă. vreau să trăiesc lîngă o fanfară, care să bubuie în urechile mele de mai multe ori pe zi.
oricum, o lună în faţa lui matt, pfff. mă rog, nu tre să explic de ce vreau acolo. dar asta ziceam, dacă ştiţi pe cineva care poate să mă ajute, să-mi spuneţi şi mie.



pîn-atunci, plec la băi. şi nu glumesc.

Un comentariu:

Anonim spunea...

mersi pentru o de;teptare caldă din partea The National şi a ta! ca în totdeauna....