nu mai e nimic de făcut.
"în locul umerilor
am două gropi în care plouă.
de cîte ori îţi vorbesc, afară fulgeră."
şi, tot ana:
"sînt zile în care nu aştepţi nimic. cusute una de alta cu firul de mătase cu care se fac morţii la loc după autopsie. zile în care îţi aminteşti de vremea în care erai doar resemnat. cînd nu mai aştepţi nimic, deşi ţi se spune că trebuie să aştepţi , pentru că mîine ceva oricum vine. bărbatul care se apropie tace brusc ca o gură smulsă şi împinsă adînc, cu tot cu trupul atîrnat de ea. cînd nu aştepţi nimic, vine siberia peste tot timpul. ai bulgări pe trahee, iar dimineaţa seamănă cu un atentat cu bombă. te îmbraci cu haine groase şi largi în care te ascunzi ca o mînă de paie într-o păpuşă zdrenţuită. ieşi apoi din casă şi, cînd nu mai aştepţi nimic, îţi aminteşti cum aşteptai. şi tot ieşi şi teodor vorbind despre mîini, despre orbire ca o tăcere mai mare. 'cînd ne vom retrage din ploi ne vom aşeza unul lîngă altul. curînd'"
(ana dragu, din păpuşa de ceară, ed. charmides, p. 47)
(da, chiar o cheamă zazie, iar regen:tropfen, albumul ei, e tot ce şi-ar fi putut dori mai mult şi mai mult max richter de la o femeie.)
în rest, mă pregătesc şi eu cum pot pentru potopul care-o să fie la vida de los peces. şi gata.
3 comentarii:
mille huit cent soixante troisième raison pour t'aimer! :)
hi hi, 1873, anul în care verlaine l-a rănit pe rimbaud (cu pistolul) şi a început producţia primelor maşini de scris din lume (erau remington-uri):)
(dac-ai şti cît vă iubesc eu pe voi!)
am citit treişpte în loc de trei, penc'am tradus toată ziua şi nu mai văd bine :))
Trimiteți un comentariu