marți, 21 aprilie 2009

minus douăzeci şi unu de cai

m-am întors ieri seară. o să scriu mai încolo despre treninguri, fotbal, şerpi, vulpi şi arici. deocamdată:
1. cum e posibil să moară TOATĂ echipa de polo pe iarbă a venezuelei?? 21 de cai dintr-un foc.. sper că autorii acestei crime vor plăti cu vârf şi-ndesat. şi c-or să moară în chinurile şi tremurul otravei pe care-o s-o absoarbă, încet, inimile lor.
"Spectators at the competition described a surreal scene: blue tarps popped up on the field as team officials tended to fallen horses, and veterinarians raced from the stands to form a triage unit to help the wobbly animals. Each of the horses was 10 or 11 years old and worth about $100,000."
pentru ei, pentru cei 21 de cai atleţi, normal, wild horses.

2. n-am să cumpăr în viaţa mea haine de la american apparel. dai în woody, dai în mine.

3. mă duc să joc badminton în grădina botanică.

5 comentarii:

als spunea...

deci HORROR
pare asa, o imagine apocaliptica, brr
poate fi si dintr-un film, da nu'sh de cine (poate roy andersson?)... da ce mai conteaza

ps ba eu zic asa: sa-ti iei de la am ap (k am si eu citeva), da sa-ti copiezi pe ele mutra lu woody + un citat mijto din el ;)

Pobby spunea...

daca eram acolo sigur o luam razna
subscriu la conspiratia anti-anti-woody
moralismul asta ipocrit ii prosteste pe multi!!!!!!!!!! Bleh!

als spunea...

ce 'moralism'?! asta-i moralina curata! yuk
ps eu crek moralizmu nu poate fi DECIT ipocrit; k vba aia, quelle ame est sans defauts?...

Pobby spunea...

right, e pleonasm curat
imi aminteste de o tipa care mi-a cerut "un film moral" si i-am oferit "Irreversible", m-am trezit balacarit la nevasta-mea, la soacra-mea, la toate femeile din familie :)) ce-am mai tras la craciunul ala!

Alexandru spunea...

@Pobby: Mi-e şi frică să mă gîndesc ce i-ai fi oferit dacă-ţi cerea un film amoral :)